De kantine commissie zorgt voor het goed en georganiseerd verlopen van de kantine, de kleedkamers en de bar. Zij heeft oog voor veiligheid, hygiëne, voeding, gezelligheid en aankleding. Daarnaast ondersteunt zij bij activiteiten, welke door bestuur of andere commissies georganiseerd worden.
Taken en verantwoordelijkheden van de commissie
Voorzitter: Erik Sikkenga
Bestuurslid, communicatie naar leveranciers (Bier en co, Chris Rozema), inkoop en eerste/ algemeen aanspreekpersoon voor de kantincommissie
Secretariaat: vacant
Draagt zorg voor facturatie, planning van externe boekingen, notuleren en archiveren, jaarverslag, communicatie met schoonmaakteams en leveranciers (Moderna, Fortune koffie,Jaap Mol)
Lid: Arend Hein
Planning van kantinedienst rondom competitie, initiator daghap, koffieapparaat schoonmaken, lediging containers, communicatie met klusteam
Lid: Patrick Nijman
Planning van kantinedienst rondom competitie
Lid: Daniel Langenberg
Bardienst, ICT en Financiën
Lid: Jet Naberman
Bardienst en planning
Lid Bas Nawijn
Bardienst en planning
Lid: Milou Pinkster
Aansturing Barteam
Je kan contact opnnemen met de kantinecommissie via onderstaand e-mailadres: