FAQ

INLOGGEN

Moet ik lid zijn om in te kunnen loggen?

Nee, iedereen kan een account aanmaken. Als je lid bent, dan maakt de administratie een account voor je aan en heb je meer mogelijkheden op de website.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je kunt je e-mail adres of andere gegevens wijzigen door in te loggen en daarna rechts bovenin te klikken op je naam en daarna op “Mijn profiel wijzigen”. Wijzig de gegevens die je wil aanpassen en klik daarna onderaan op de knop “Profiel bijwerken”.

Hoe kan ik inloggen?

De inlogpagina kun je bereiken via de knop inloggen, links op de website. Of via: juventa-hardenberg.nl/wp-login.php

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Geen punt, dit kun je eenvoudig opnieuw instellen. Ga naar de inlogpagina en klik op de link “Wachtwoord vergeten?“. Vul daar je inlognaam of je e-mail adres in en klik op “Nieuw wachtwoord aanmaken”. Daarna ontvang je een e-mail met instructies.

AGENDA

Hoe stel ik de agena in op mijn smartphone?

De evenementen die in de agenda staan kun je automatisch in de agenda op je eigen telefoon zichtbaar maken.

Het iCal adres hiervoor is http://juventa-hardenberg.nl/feed/eo-events/

Hieronder volgt een uitleg hoe je dit op je telefoon kunt instellen.

iPhone

iCal zit standaard al op je iPhone, je kunt kleuren aangeven per kalender.

  1. Ga onder Settings naar de optie Mail, Contacts, Calenders;
  2. Klik op de optie “Add account”;
  3. Klik op de optie “Other”;
  4. Klik op de optie “Add Subscribed Calender”;
  5. Typ het volgende adres in: juventa-hardenberg.nl/feed/eo-events/
  6. Na synchronisatie klik je “Save’.

Android

Hiervoor moet je eerst de app iCalSync2 installeren vanuit de Play Store. Of een soortgelijke app. Met de app kun je een iCal-agenda importeren.

  1. Ga naar Instellingen;
  2. Kies “Account toevoegen” en dan “iCalSync2”;
  3. Kies een kleur bij “Color”;
  4. Voer het adres  juventa-hardenberg.nl/feed/eo-events/ in bij URL;
  5. Stel eventueel de overige opties in en kies “Save”;
  6. Na synchronisatie staan de afspraken in je agenda.

INLOGGEN VIA SOCIAAL NETWERK

Als je een Twitter, Facebook of LinkedIn account hebt, dan kun je daarmee inloggen op de website.  Hiervoor moet je wel eerst aanmelden (ingelogd zijn) bij een van deze sociale netwerken. Daarna klik je op het icoon van het netwerk en na een paar stappen ben je ingelogd op de website.

juventa_faq_inloggen

Bij het aanmelden krijg je een nieuw account.Als je lid bent, dan is dit is dus niet het account van je lidmaatschap.

Let op: Als je al lid bent, is het niet mogelijk om in te loggen via een sociaal netwerk als het e-mail adres dat je gebruikt op dat netwerk gelijk is aan het e-mail adres van je account van je lidmaatschap. Met andere woorden: je moet 2 verschillende e-mail adressen gebruiken.

Als je probeert in te loggen via een sociaal netwerk en je gebruikt daar hetzelfde e-mail adres als van je lidmaatschap, dan krijg je de onderstaande foutmelding.

juventa_faq_ingebruik

Het is wel mogelijk om later de accounts (met je lidnummer en de nieuwe) aan elkaar te koppelen. Dat kan op 2 manieren.

  1. De eerste mogelijkheid is dat je zelf even (tijdelijk) een ander e-mail adres gebruikt. Daarna log je in via het sociale netwerk en geeft aan de beheerder door dat je graag beide accounts  gekoppeld wil hebben.
  2.  De tweede optie, is dat je de beheerder vraagt om je e-mail adres tijdelijk te verwijderen. Als dat gedaan is log je in via het sociale netwerk en vervolgens koppelt de beheerder de beide accounts.

In beide gevallen is het mogelijk om later alsnog het e-mail adres van je nieuwe account te wijzigen.

 

WACHTWOORD VERGETEN

Ben je het wachtwoord vergeten, dan kun je een nieuw wachtwoord opvragen via de link onderaan de inlog pagina.

juventa_faq_vergeten